Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

طی چند روز گذشته در رابطه با شرکت گروه بهمن شایعاتی مبنی بر قطعی شدن واگذاری بلوک ۶٢ درصدی این مجموعه به کروز در بازار مطرح می باشد که روند قیمتی سهم را دستخوش تغییر قرار داده است.

معاونت مالی و اقتصادی شرکت گروه بهمن عنوان کرد: اعلام آمادگی کروز برای خرید "خبهمن"

معاونت مالی و اقتصادی شرکت گروه بهمن در همین ارتباط عنوان کرد: تا به این لحظه هیچ واگذاری صورت نگرفته اما سهامدار عمده شرکت قصد فروش بلوک 62.2 درصدی سهام خود را دارد. در بین خریداران این بلوک طبق آنچه شنیده می شود، شرکت کروز نیز اعلام آمادگی کرده است، اما این مجموعه تنها خریدار بلوک سهام گروه بهمن، نمی باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بورس نیوز، محمد حیدری در ادامه افزود: اگر این بلوک به بخش خصوصی واگذار شود، قطعاً بسیاری از محدودیت ها برطرف خواهد شد و در صورت تحقق در سال مالی جاری بر سود هر سهم گروه بهمن نیز اثر مثبت خواهد داشت.

وی گفت: تاکنون با وجود عدم برگزاری مجامع شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن به طور کامل و عدم اعلام سود تقسیمی آنها، احتمال تعدیل مجدد سود هر سهم "خبهمن" بعد از اتمام فصل مجامع وجود دارد.

حیدری در خصوص برنامه های سال جاری گروه بهمن، عنوان کرد: شرکت گروه بهمن قصد واگذاری دارایی های خود که در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری شده، را دارد تا نقدینگی حاصل از این واگذاری ها را در بخش تولید و سرمایه گذاری های مولد مصرف کند. این واگذاری ها در بودجه سال 95 شرکت لحاظ نشده و انشالله تا پایان سال به محض تأثیر مالی و سودآوری این واگذاری ها را شناسایی و به سهامداران اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به مذاکراتی که با شرکت های خارجی در جهت توسعه همکاری ها صورت گرفته، گفت: این مذاکرات و چانه زنی ها با شرکت های مزدا، ایسوز و WFA همچنان ادامه دارد و قاعدتاً با حل شدن مشکلات نقل و انتقال پول، سوئیفت بانکی وضعیت با بهبود همراه خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24